Pojištění

Nejvýhodnější podmínky na míru vašich potřeb

Pojistka, na kterou se můžete spolehnout

Při pojištění s námi se nemusíte o nic starat, pojistku vám zpracujeme tak, aby se Vám opravdu vyplatila. Společně projdeme všechna rizika, se kterými byste se mohli setkat, a pak vybereme vhodnou pojišťovnu a balíček, který vám toto nebezpečí pokryje.

Připravíme vám pojištění na míru

Na trhu existuje spousta srovnávačů poskytovaných pojištění, což nabízí klientům možnost vybrat si logicky tu nejvíce cenově zajímavou. Ale to může být velká chyba.

Levná pojistka pravděpodobně nepokryje škody, které způsobíte sobě či někomu jinému na majetku či zdraví. Je prostě uzpůsobena ceně, ne tomu, co vás může potkat a co můžete v budoucnu řešit.

My k pojištění přistupujeme komplexně, ne levně. Popovídáme si s vámi, zjistíme vaše potřeby a na základě toho nabídneme pojistku, s níž budete plně chráněni. Mimo pojištění zajišťujeme i poradenství a servis například v rámci likvidace pojistných událostí, zpracování posudků atd. Spolupracujeme se všemi na trhu dostupnými pojišťovnami a máme bohaté zkušenosti, aby vy jste nezažili ty negativní.

Nejlevnější pojištění nemusí být vždy to nejvýhodnější.

Připravíme Vám na míru:

  • Povinné ručení
  • Havarijní pojištění
  • Pojištění domácnosti a nemovitosti
  • Pojištění odpovědnosti (profesní, občanské a z výkonu povolání)
  • Pojištění domácího mazlíčka (léčebné výlohy)
  • Cestovní pojištění

Co to je operativní leasing?

První příběh:

Dvě rodiny na cestě na dovolenou do Chorvatska. V obou případech došlo k poruše vozidla a auto zůstalo stát na dálnici před Splitem.

Rodina A – zavolala svou asistenční službu, ta jim zprostředkovala odtah do servisu ve Splitu. Naštěstí se díky vzdálenosti vešli do limitu 50 km a odtah byl zdarma. Pak jim asistenční služba zajistila dopravu do hotelu na místo pobytu. Objednání náhradního dílu a čekání na opravu způsobilo, že oprava vozidla přesáhla o několik dnů dobu dovolené. Rodina se tedy přepravila zpět domů na vlastní náklady a následně si řidič dojel pro auto do servisu a uhradil opravu v místní ceně. Náklady na opravu byly o 20% vyšší než v domácím servisu, cesta rodiny zpět domů a řidiče pro auto spolkla několik tisíc Kč, řidiče vše stálo dva dny dovolené. Po započtení rozdílu mezi opravou v ČR a opravou doma se celková ztráta vyšplhala na cca 10 000 Kč.

Rodina B – zavolala svou asistenční službu. Ta jim nabídla několik variant řešení. Dohodli se na odtahu jejich vozidla zpět do servisu v místě bydliště a zapůjčení náhradního vozidla. Jejich servis v ČR vyslal na náklady pojišťovny odtahovou službu s naloženým náhradním vozem. Rodina přespala ve Splitu a druhý den si převzala náhradní vůz, který měla k dispozici po zbytek dovolené a s nímž se vrátila domů. Odevzdala jej v servisu a vyzvedla si svůj opravený vůz.

Rozdíl v pojištění mezi A a B činil 400,-Kč. Rodina A šetřila každý rok na pojištění 400,-Kč a jediná porucha jí sebrala úsporu na pojištění za 25 let.

Co myslíte, které pojištění bylo skutečně to levnější? Nebo je tu pojištění především proto, aby vás ochránilo a pomohlo v okamžiku, kdy jej budete skutečně potřebovat?

Pojištění příběh

Druhý příběh:

Nehoda z loňského roku kousek za hranicemi v Německu. Klient pojišťovny tam srazil manažera velké firmy. Měl smůlu, ten člověk přežil s doživotními těžkými zdravotními následky. Výsledný účet za nemajetkovou újmu, léčení a dorovnání ztráty příjmu se vyšplhal v přepočtu na 100 milionů korun.

Měl štěstí, jeho limit na povinném ručení byl 150 milionů korun. Zákonný limit na povinném ručení je 35 milionů korun. Pokud by měl toto krytí nebo jakékoliv jiné, ale nižší než vzniklá škoda, uhradí pojišťovna do výše limitu a zbytek bude vymáhat na řidiči vozidla.

Ještě si myslíte, že vám stačí to nejlevnější povinné ručení? Jistě, taková škoda je málo pravděpodobná, ročně jich jsou maximálně desítky. Neznáte nikoho, komu by se stala, ale stávají se. Pokud budete v nesprávný čas na špatném místě, …

Co všechno pro Vás zajistíme:

  • Návrh smlouvy dle přání zákazníka, porovnání více pojišťoven, srovnání limitů, služeb a rozsahu pojišťovaných nebezpečí v produktech jednotlivých pojišťoven.
  • Změny smlouvy, přidání či odebrání nebezpečí, aktualizace smlouvy dle obvyklé ceny vozidla, ukončení pojištění.
  • Dotisk zelené karty, dohledání a tisk duplikátu smlouvy, informace o dluhu na smlouvě, informace o pojištěných nebezpečích, informace o asistenčních službách
  • Poradenství v případě poruchy, nehody, nuceném odtahu vozidla. Pomoc při nahlášení pojistné události, předání dokumentace pojišťovně

Platí pro pojištění motorových vozidel, odpovědnostních pojistek (odpovědnost zaměstnance, odpovědnost občana, odpovědnost podnikatele) a pojištění majetku (dům, domácnost, firma).

Poptávkový formulář






    Pokud se rozhodnete formulář vyplnit, udělíte tím souhlas k tomu, že vás budeme kontaktovat s učiněnou nabídkou e-mailem.
    V případě dotazů vás budeme kontaktovat na telefonním čísle.